بیانیه احماد و امتنان مهندس علی اسحقی(منتخب اول ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهر):

? اکنون خود را منتخب همه می‌دانم/ دستم را همچنان که گرفته اید رها نکنید

? درود و تحیت شایگان بر شما مردان و زنان نیکو‌سجیه و راسخ‌عزمان وفادار

? چه شیرین و گوارا لبیک گفتید به خط سرنوشت‌ساز برای وطن و چه نیک؛ پروژه‌ی تحریم انتخابات ۱۴۰۰ را دشمن شکنانه شکست دادید. آفرین بر غیرت و شرف و حمیت شما طلایه‌داران راه حق!

? شعار ” توانایی فردی؛ خرد جمعی” حقیر را به هژیری و آراستگی آرای گفتید و امروز شما مرا در ردیف اول منتخبین قرار دادید که در واقع خودتان را برگزیدید برای تصمیم‌سازی جهت اداره شهرمان. زبان نارساست از تقدیر و تشکرتان‌ و کلام قاصر از وصف محبت والایتان.

? از همه‌ی بزرگواران، اقشار مختلف، آحاد گوناگون، ریش‌سفیدان، جوانان پرشور، حامیان، مردان و زنان غیرتمند شهر تاریخی، فرهنگ‌پرور و حماسه‌ساز اهر که بی‌هیچ توقع پشتیبانی‌ام کردند، سپاسگزارم.

? به تمام خادمان مردم در هیئآت اجرایی، نظارت و بازرسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان اهر و رسانه‌ها خسته نباشید گفته و عرض خداقوت دارم.

? از همه نامزدین محترم که با احساس مسئولیت پا پیش گذاشته و بر شور و شوق انتخاباتی افزون نمودند، صمیمانه تشکر می‌کنم و بر سایر منتخبین مردم تبریک عرض می‌کنم.

? پیروزی رئیس‌جمهور منتخب کشور عزیزمان، حضرت آیت اله رئیسی(دام عزه) را نیز تبریک گفته و از درگاه احدیت برایشان کامروایی و کامیابی مسئلت می‌نمایم.

? اکنون خود را منتخب همه می‌دانم؛ چه آن‌ها که رای دادند و چه آن‌ها که کاندیداهای دیگری را بر روی برگ‌های آرای خود ثبت کردند؛ من در برابر تک تک مردم شریف اهر خود را مسئول و موظف می‌دانم.

? مرا در ادامه راه تنها نگذارید. دستم را همچنان که گرفته اید، رها نکنید و یاریم رسانید تا راه پرخطری که قدم گذاشته ام و مسیر تکلیف سنگینی که بر دوشم گذاشته اید، راهی جز منهاج شهدا و صالحین نباشد.

با توفیر، تعظیم و اکرام فراوان:
علی اسحقی
منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهر

مطلب پیشنهادی

اعضای شورای شهر شهردار منتخب اهر را برگزیدند/ “خانی” منتخب شد و “آذری‌فر” 3 رای کسب کرد

در جلسه علنی شامگاه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ شورای اسلامی شهر اهر، اعضا با ۴ رای …

بازدید از نمایشگاه نقاشی

بازدید مهندس خدابخش فرماندار شهرستان اهر از نمایشگاه نقاشی خانم یوسفی هنرمند اهری مقیم تهران …

نوروز 1401 اهر

بازدید از نوروزگاه 1401

بازدید مهندس خدابخش فرماندار شهرستان اهر از مرکز اطلاع رسانی خدمات نوروز 1401 واقع در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *