پایش‌های شبانه برای شناسایی منشأ بوی نامطبوع ادامه دارد/ شهروندان می‌گویند منشأ بوی نامطبوع سیستم معیوب فاضلاب شهری و تصفیه‌خانه است

? خبرنگار اهری در رابطه با تداوم پایش شبانه برای شناسایی منشأ بوی نامطبوع در شهر اهر گفت: برای شناسایی منشأ بوی نامطبوع که شهروندان اهری را آزرده خاطر می‌کند، از آقای کلانتری؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست و علی اسحقی؛ عضو شورای اسلامی شهر اهر درخواست کردم تا با همکاری همدیگر بتوانیم منشأ بوی نامطبوع را شناسایی و برای حل این معضل اقداماتی با همکاری مسئولان انجام دهیم.

? علی دایلاری اصل افزود: البته مدیرمسئول پایگاه خبری اهرخبر و سایر رسانه‌ها نیز به صورت جداگانه پیگیر این موضوع هستند اما بنده لازم دانستم پایش شبانه نیز با همکاری مسئولان انجام دهیم؛ چراکه این بوی نامطبوع عمدتاً شب‌ها مناطق شهری را درگیر و شهروندان را آزار می‌دهد.

? این خبرنگار بابیان این‌که در پایش‌های شبانه؛ منشأ بوی نامطبوع میدان شورا و کوی فرهنگیان به نقش تصفیه‌خانه فاضلاب و کانال فاضلاب بالادستی آن غیرقابل کتمان است، یادآور شد: بوی برخاسته از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری را منشأ بوی نامطبوع میدان شورا و کوی فرهنگیان می‌دانیم و گندآب کانال شله‌بران که منتهی به میدان شورا می‌شود بی‌تأثیر نیست.

? دایلاری ادامه داد: همچنین دلیل بوی نامطبوع میدان یارپرور و مناطق هم‌جوار که موجب نارضایتی شهروندان اهری می‌شود از زباله‌گاه و شیرآبه زباله‌ها که منتهی به میدان یارپرور بوده ناشی‌ می‌شود و زمانی مردم بوی نامطبوع را احساس می‌کنند که ورزش باد از سمت زباله‌گاه باشد.

? وی با اشاره به این‌که روز گذشته بوی نامطبوع بیش از هر روز دیگر بود، گفت: عمده تلاش ما این است تا منشأ بوی نامطبوع شناسایی شود چراکه بنابه خواست شهروندان اهری؛ این موضوع در اولویت است و برای شناسایی منشأ بوی نامطبوع به پایش‌ها جهت مستندسازی و معرفی به مردم آن هم به صورت خودجوش ادامه خواهیم داد.

? خبرنگار اهری اظهار داشت: البته شهروندان ساکن در منطقه‌ی شله‌بران معتقدند یکی از منشأهای بوی نامطبوع از تصفیه‌خانه آب شرب واقع از جاده کلیبر بوده که پساب خود را در کانال شله‌بران رهاسازی می‌کند و همچنین اداره آب و فاضلاب اهر از رهاسازی فاضلاب که منشأ بوی نامطبوع است بی‌اطلاع نیست، از این‌رو پیگیری‌ها برای اثبات ادعای شهروندان ادامه دارد.

مطلب پیشنهادی

اعضای شورای شهر شهردار منتخب اهر را برگزیدند/ “خانی” منتخب شد و “آذری‌فر” 3 رای کسب کرد

در جلسه علنی شامگاه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ شورای اسلامی شهر اهر، اعضا با ۴ رای …

بازدید از نمایشگاه نقاشی

بازدید مهندس خدابخش فرماندار شهرستان اهر از نمایشگاه نقاشی خانم یوسفی هنرمند اهری مقیم تهران …

نوروز 1401 اهر

بازدید از نوروزگاه 1401

بازدید مهندس خدابخش فرماندار شهرستان اهر از مرکز اطلاع رسانی خدمات نوروز 1401 واقع در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *