چرا به رشتبری رای ندادم ؟

علی اسحقی(عضو شورای شهر اهر) با انتشار پست ویدیوئی در صفحه اینستاگرام خود با عنوان “چرا به رشتبری رای ندادم؟” به چرایی رای ندادن خود به دومین شهردار منتخب شورای ششم اهر پرداخت

??
@Aras_Nameh

چرا به رشتبری رای ندادم؟

برای همشهریان عزیز شاید جای سئوال باشد که چرا اسحقی به رشتبری رای نداده است. بنده در این ویدیوی کوتاه دلیل رای ندادن خود را مختصر و تیتروار بیان می‌کنم:

۱- آقای رشتبری اهری نیست و در شهرستان اهر هیچ سابقه مسئولیت نداشته است.

۲- تنها شناخت سطحی و مقدماتی آقای رشتبری از شهر اهر و دستیابی به مشکلات زیرساختی و درگیر این شهر برای آقای رشتبری حداقل یک سال طول می‌کشد؛ چه برسد به شناخت عمیق برای برنامه ریزی و تدوین برنامه مدون برای مدیریت شهری.

۳- کسانی که به آقای رشتبری رای دادند، نتوانستند ابتدایی‌ ترین شناخت خود از این مدیر را به من ارائه کنند و من در جواب سئوالم که این عزیز کیست و چقدر شناخت دارید، پاسخ مطلوب و درخوری دریافت نکردم تا من نیز قانع به رای دادن به اقای رشتبری شوم.

۴- کسی که برای شهرداری قره آغاج به‌عنوان شهردار انتخاب شده، ردای شهردار اهر برایش گشاد خواهد بود.

۵ – اقای حسن زاده در طول سرپرستی نشان داده اند که می‌توانند مدیر خوبی باشند و با توجه به سوابق مسئولیت‌هایشان در شهرداری اهر، ایشان را حائز صلاحیت می‌دانستم حداقل به اینکه شناخت کافی از مسائل اهر و مشکلات دائم شهرداری دارند.

۶- شهرداری اهر سال‌هاست جایگاه آزمون و خطا شده و سکوی پرتاب و نوعی مقام رزومه افزا برای مدیران شده که صرفاً بیایند و به جایگاه بهتر برتاپ شوند و اهر همچنان درجا بزند.

۷- من با رای مخفی مخالفم و در هیچ کجای مقررات و آئین نامه نیامده که من رایم را نتوانم به همشهریان خود نشان دهم. این بار عمداً عکس رایم را منتشر نکردم؛ آیا مردم بی اطلاع شدند اسحقی به چه کسی رای داده؟ چراغ دانایی و آگاهی مردم را هیچ‌کس نمی‌تواند خاموش کند.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
#مهندس_علی_اسحقی
#شورای_ششم_اهر
#شهرداری_اهر
#ارسباران
#چرا_به_رشتبری_رای_ندادم
#شفافیت

مطلب پیشنهادی

اعضای شورای شهر شهردار منتخب اهر را برگزیدند/ “خانی” منتخب شد و “آذری‌فر” 3 رای کسب کرد

در جلسه علنی شامگاه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ شورای اسلامی شهر اهر، اعضا با ۴ رای …

بازدید از نمایشگاه نقاشی

بازدید مهندس خدابخش فرماندار شهرستان اهر از نمایشگاه نقاشی خانم یوسفی هنرمند اهری مقیم تهران …

نوروز 1401 اهر

بازدید از نوروزگاه 1401

بازدید مهندس خدابخش فرماندار شهرستان اهر از مرکز اطلاع رسانی خدمات نوروز 1401 واقع در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *