چند و چون وضع ممنوعیت حضور یکی از اصحاب رسانه اهر در جلسات شورای شهر!!!/ علی دایلاری: با مسئول مخالف صداقت و شفافیت ساز مخالف خواهیم‌ زد

علی دایلاری؛ خبرنگار اهری در مقابل پرسش ارس‌نامه برای پیگیری ممانعت از حضورش در جلسات شورای شهر اهر گفت:

? ظهر شنبه(۱۳ آذرماه ۱۴۰۰) یکی از اعضای شورای شهر اهر با من تماس گرفته بود، ابتدا چون فرصت پاسخگویی نداشتم ۵۰ دقیقه بعد با او تماس گرفتم، ابتدا سخن از این‌جا شروع شد که چرا خبر مرا منتشر نکرده‌اید؟ بعد از آن پرسید چرا خبر غیبت ۳ عضو شورای اسلامی شهر اهر را منتشر نمی‌کنید؟ چرا غیبت ما را منتشر کردید ولی غیبت این‌ها را منتشر نمی‌کنید؟

? من گفتم به جلسه دعوت نشده‌ایم تا بدانیم چه کسی غائب و چه کسی حاضر است، و از طرفی با رئیس شورای شهر اهر چندین‌بار تماس گرفته بودم ولی وی لایق پاسخگویی ندانسته بود، اما این عضو شورا گفت که رئیس باید خود پاسخگو باشد و به من ربطی ندارد.

? سپس این عضو شورای اسلامی شهر اهر با تعیین شرط و شروط از اینکه اگر خبر غیبت ۳ عضو شورای شهر را منتشر نکنید، لطفاً دیگر به جلسات ما نیایید! من هم گفتم مشکلی نیست در جلسات شما نمی‌آیم.

? اخیراً یکی از همکارانم گفت فلان عضو شورای شهر اهر گفته اگر علی دایلاری کنار آن سه عضو شورای اسلامی شهر اهر باشد اجازه نمی‌دهیم در جلسات شورای شهر حضور پیدا کند! البته حضور در جلسات شورای شهر اهر برای خبرنگاران غیر از اتلاف وقت و بعد از آن ساعت‌ها صرف زمان و انرژی جهت آماده‌سازی اخبار، عایدی ندارد چراکه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای همچون اعضای شورای اسلامی شهر اهر حق‌الجلسه نمی‌گیرند که ممانعت از حضور یا حضور مستمر تأثیری بر روند فعالیت‌شان داشته باشد.

? یک هفته قبل از این اتفاقات؛ ۲ عضو شورای شهر اهر از من دعوت کردند تا باهم صحبتی داشته باشیم من هم پاسخ مثبت دادم، ابتدا پیشنهاد این بود تا اخبار آنان را پُررنگ‌تر جلوه دهم و آن‌ها گفتند ما به حق‌الجلسه نیاز نداریم پس می‌توانیم برای شما پول بدهیم یا هر چیزی که می‌خواهید! هرچند من گفتم آماده همکاری هستم و تابه‌حال هم به خاطر پول یا منافع شخصی قدمی برنداشته‌ام.

? این پیشنهاد برای زمانی بود که گفته بودند علی اسحقی یک نفر از فعالان رسانه‌ای را به عنوان مشاور رسانه‌ای پیشنهاد داده و ما مخالف پیشنهاد او هستیم و می‌خواهیم شما (یعنی منِ علی دایلاری) خبرهای ما را انتشار دهید. من هم پیشنهاد دادم تا از همکاران به عنوان مشاور استفاده کنند.

? هرچند من علاقه‌ای به بازیچه دست شدن ندارم و دوست ندارم استقلال کاری‌ام زیرسؤال برود، شاید اکثر مردم اطلاعی از وضعیت فعالیت رسانه‌ای نداشته باشند اما هیچ‌یک از رسانه‌های اهر از بیت‌المال ارتزاق نمی‌کنند و می‌توانند در ازای کاری که برای ادارات و نهادها انجام می‌دهند هزینه‌ای هم دریافت کنند، مخلص کلام من فروشی نیستم و تا هر جایی که ممکن باشد با اقدامات خلاف منافع عموم مخالف‌ام.

? من و همکارانم همیشه با مسئولان و مدیرانی که صادقانه در خدمت مردم و شهرستان باشند، کمال صداقت و حمایت را داریم؛ اما هر مسئولی که بخواهد مخالف شفافیت و صداقت با مردم باشد قطعاً ما نیز با وی ساز مخالف خواهیم زد!

مطلب پیشنهادی

اعضای شورای شهر شهردار منتخب اهر را برگزیدند/ “خانی” منتخب شد و “آذری‌فر” 3 رای کسب کرد

در جلسه علنی شامگاه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ شورای اسلامی شهر اهر، اعضا با ۴ رای …

بازدید از نمایشگاه نقاشی

بازدید مهندس خدابخش فرماندار شهرستان اهر از نمایشگاه نقاشی خانم یوسفی هنرمند اهری مقیم تهران …

نوروز 1401 اهر

بازدید از نوروزگاه 1401

بازدید مهندس خدابخش فرماندار شهرستان اهر از مرکز اطلاع رسانی خدمات نوروز 1401 واقع در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *